Известие

Collapse
No announcement yet.

Въпрос за инжектори и още нещо

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • Въпрос за инжектори и още нещо

    Почнаха да тракат доста като звук от тиктакане на часовник (от тия ментетата по 1 лев) ....Може ли да е от повдигачите ? Мисля че са инжектори щото като се заслушам точно от тях си трака стабилно ? Какво следва гледам някакви ремонтни комплекти има или някакви добавки да сипя ?Или направо да купя други от някоя блъсната в добро състояние ?

    Другият ми проблем е свързан с това ,че измих мотора преди 2 дена в автомивка .. Прибрах се до нас без проблем .. После си карах пак така .. Наскоро сложих свещи денсо нови (250лв) Реших да отворя да вида пак за какво става дума и дали няма попаднала вода вътре .. Като отворих познайте първите 3 дупки пълни до горе с вода и в другите имаше малко (УЖАС) ... Обаче преди това карах колата сиг поне 50-60 км така Въпроса ми е дали да са заминали свещите защото бяха буквално одавени във вода ?
    alfa romeo 145 QV 15.38 (400m)
    Fiat punto GT in progress ~200hp

  • #2
    Вода или масло имаше в гнездата ,колега? А на свещите няма какво да им стане.
    Alfa Romeo GTV 2.0 16V Twin Spark 150hp
    Fiat Bravo II 1.4 90hp
    sigpic
    Poor is the man whose pleasures depend on the permission of another!

    Comment


    • #3
      Вода колега много вода масло грам ..Иначе ако са с масло съм за гарнитура на капак на клапани итая вътре дето обхваща гнездата на свещите ама и тя е сменена преди няма и 1 месец
      alfa romeo 145 QV 15.38 (400m)
      Fiat punto GT in progress ~200hp

      Comment


      • #4
        Инжекторите на ултразвук и ще утихнат.
        Discover us on Facebook page - Maha LPS3000 DynoMachine

        Comment


        • #5
          Не вярвам за толкова кратко време да им стане нещо на свещите. Подсуши хубаво и изчисти свещите и лулите, след което не трябва да имаш проблеми.

          бтв: ето защо личното ми мнение е твърдо против миенето на ТС мотор, а и не само
          166 2,4JTD 20V Sportronic Edizione collezionisti
          ex 156 2,4JTD; ex 146ti; ex 145 1,6 boxer

          Comment


          • #6
            Ми да колега разбирам защо не трябва да се мие ама мен ме е срам да го закарам на майстор така целия беше с 2 пръста прах по него + стари остатаци от масло по главата и в части от блока направо грозотия .. Тия коли нямат кори отдоло и мотора става леш примерно от Бургас до София ..
            alfa romeo 145 QV 15.38 (400m)
            Fiat punto GT in progress ~200hp

            Comment


            • #7
              Боли ме шперца че има прах, нямаш си на идея с това миене какви поразии може да си направиш с всичката електроника която имаш по двигателя. Моят е безбожно прашлясал и грам не ме бърк, много повече се плаша като видя кола спретната и с измит двигател. За мен колкото е по прашна толкова по добре, значи е карана и не са я барали много майстори, най малкото защото има яко шарлатани който се правят че разбират от марката.
              145 1.7 16V Boxer

              Comment


              • #8
                на 164 имах подобен проблем
                обираш водата с гъба ,с компресор продухваш да исъхне хубаво и палиш и оставаш да работи ,след половин един час ако нямаш поражения трябва всичко да е ок
                ако толкова държиш да ти е чист двигателя има и други начини за почистване .незнам как но моя го направиха като нов във софавто в княжево но със сигурност нее мит защото наскоро бяха плащали двигател на алфа по тази причина.полиране пастиране и пране ми струваше 180 лв
                предполагам това ти е номера на дюзите 0 280 150 702
                намират се лесно 145/6,155 и 164 маи и на джи ти ви
                алфа ромео 156 1.8 тс -на части
                алфа ромео 164 2.0тс -на части
                нисан примера п10 1,6 16в хечбек
                sigpic

                Comment

                Working...
                X